martes, 26 de enero de 2010

ACTIVITAT 11:

Exercici 7. Pàgina 51

Són reals o semblen reals? En quin sentit són aparença o realitat? Justifica la resposta.

-Triangle equilàter: És absolutament real, és a dir una realitat necessària i universal, sempre sera així.

-La mort: És real, a través de l'experiència dels altres que has vist que han mort. Tot i que subjectivament no l'he viscut, l'he sentit.

-Que em toqui la loteria en el sorteig del mes que ve: És possible però no probable, és a dir una possibilitat.

-Lara Croft: És una realitat virtual, ja que sembla real (el videojoc ) però només o sembla gràcies a un suport tècnic.

-Napoleó Bona Parte: És una realitat perquè hi ha documentació de l'historia a partir de testimonis escrits.

-Un miratge: És una aparença, una realitat psíquica, una il·lusió òptica.

-Una flor de plàstic: És una realitat física tot i que presenta l'aparença d'una flor real.

-El meu aprovat: És una realitat física en el sentit que perceps el bolletí. El nom aprovat significa un seguit d'habilitats i esforços reals sobre un temps.

-La meva alegria per l'aprovat: És una realitat psíquica.

-Els records de l'estiu: És una realitat psíquica, perquè és un record d'alguna experiència que ja has viscut.

-El somni d'aquesta nit: És una realitat psíquica. Segons el món 1 és aparença i del món 2 real.

-Els amics del xat: els amics en si és una realitat contingent, però el fet que et comuniquis amb ells amb ajut d'un suport tècnic, en aquest cas un xat, fa que sigui una realitat virtual.

-La meva imatge en un mirall: Com a imatge és real però des del punt de vista del meu jo és una aparença.

-El que sento en veure una pel·lícula: És una realitat psíquica perquè és un sentiment.

-Una pel·lícula: És una realitat virtual, ja que és una virtualització dels fets reals, una sèrie de fotogrames que creen una il·lusió òptica.

No hay comentarios:

Publicar un comentario