martes, 29 de septiembre de 2009

ACTIVITAT 2:

Què és filosofia?

Filosofia significa amor per la saviesa, amor a voler saber a aprendre a la curiositat. Filosofia és adonar-te que som uns ignorants, uns ignorants perquè no sabem res, i la persona que ho pensi esta equivocada i mai avançarà, mai aprendrà. I quan sàpigues que ets un ignorat podràs començar a saber i podràs començar a filosofar a ser un lliurepensador, a fer-te preguntes com moltes que m’estic fent jo ara sense saber que estic escrivint, si te sentit o si són només paraules o te significat?

Tots els filòsofs de tots els temps s'han fet la mateixa pregunta Que es la Filosofia?, sense mai haver trobat una resposta raonada, lògica o certa, i es que la filosofia és això fer-se preguntes sense saber trobar la resposta, es això intermedi entre la ciència i la teologia. Intentem arribar a un coneixement racional i també a la vegada va més enllà del que podem arribar a conèixer. I quan comences a qüestionar-te que es això o el per que d’en que t’envolta t’adonaràs que no saps res i d’aquí la frase : ‘Jo només se que no se res’ de Sòcrates i ara mateix i amb això, amb les classes de filosofia em poso a la seva pell i penso el mateix penso que no se res.

No hay comentarios:

Publicar un comentario